SZKOLENIE

OBSŁUGA KLIENTA

Grupa docelowa: 

Program ten dedykowany jest, zarówno dla właścicieli, managerów a przede wszystkim pracowników Salonów Spa, Salonów fryzjerskich, Salonów kosmetycznych, Hoteli, Resortów, Butików – miejsc gdzie obsłucha klienta odgrywa ogromne znaczenie.

 

Zakres szkolenia: 

  • omówienie potrzeb klienta oczami pracownika 

  • jaka jest intencja klienta, gdy zwraca nam uwagę? 

  • przedstawienie zagadnień wpływających na kształtowanie  opinii wśród klientów

  • jak wpływa nasza prezencja na wynik firmy? 

  • jak wykonując usługę sprzedać skutecznie produkt 

  • na co zwraca uwagę klient?

  • jak atmosfera między pracownikami wpływa na odczucia klienta

  • jak zwiększyć dochód placówki poprzez odpowiednią obsługę klienta

  • jak zachować asertywność gdy klient jest nieuprzejmy

  • jak optymalizować zapisy aby zwiększać dochód

  • co wpływa na standard obsługi klienta? 

  • jakie rozwiązania wprowadzać aby podnosić standard obsługi ? 

  • przedstawienie listy standardów, które spełniają miejsca o tzw.: „podwyższonym standardzie” 

  • jak obsługiwać klienta, aby wysoka cena usługi  nie była odczuwalna 

  • po czym klient ocenia standard? 

 

Cel szkolenia: 

  • dołączenie do elitarnej grupy placówek o podwyższonym standardzie obsługi

  • przedstawienie percepcji klienta i percepcji pracownika

  • poznanie technik sprzedażowych zwiększających przychód przedsiębiorstwa

  • wymiana doświadczeń i integracja wśród przedsiębiorców  i pracowników o tym samym kręgu zainteresowań

  • nabycie umiejętności obsługi na bardzo wysokim poziomie, który potwierdza ogólnopolski certyfikat

 

Kompetencje nabyte przez uczestnika: 

  • umiejętności pozwalające obsługiwać klienta na właściwym poziomie

  • umiejętności komunikacyjne poparte certyfikatem

  • poszerzenie świadomości pracowników w zakresie procesów biznesowych

  • nabycie elastyczności i asertywności w sytuacjach trudnych rozmów z klientem 

  • zwiększenie umiejętności sprzedażowych

  • wykształcenie asertywności podpartej profesjonalizmem