SZKOLENIE
OBSŁUGA KLIENTA
Grupa docelowa:
Program ten dedykowany jest, zarówno dla właścicieli, managerów a przede wszystkim pracowników Salonów Spa, Salonów fryzjerskich, Salonów kosmetycznych, Hoteli, Resortów, Butików – miejsc gdzie obsłucha klienta odgrywa ogromne znaczenie.
Zakres szkolenia:
-
omówienie potrzeb klienta oczami pracownika
-
jaka jest intencja klienta, gdy zwraca nam uwagę?
-
przedstawienie zagadnień wpływających na kształtowanie opinii wśród klientów
-
jak wpływa nasza prezencja na wynik firmy?
-
jak wykonując usługę sprzedać skutecznie produkt
-
na co zwraca uwagę klient?
-
jak atmosfera między pracownikami wpływa na odczucia klienta
-
jak zwiększyć dochód placówki poprzez odpowiednią obsługę klienta
-
jak zachować asertywność gdy klient jest nieuprzejmy
-
jak optymalizować zapisy aby zwiększać dochód
-
co wpływa na standard obsługi klienta?
-
jakie rozwiązania wprowadzać aby podnosić standard obsługi ?
-
przedstawienie listy standardów, które spełniają miejsca o tzw.: „podwyższonym standardzie”
-
jak obsługiwać klienta, aby wysoka cena usługi nie była odczuwalna
-
po czym klient ocenia standard?
Cel szkolenia:
-
dołączenie do elitarnej grupy placówek o podwyższonym standardzie obsługi
-
przedstawienie percepcji klienta i percepcji pracownika
-
poznanie technik sprzedażowych zwiększających przychód przedsiębiorstwa
-
wymiana doświadczeń i integracja wśród przedsiębiorców i pracowników o tym samym kręgu zainteresowań
-
nabycie umiejętności obsługi na bardzo wysokim poziomie, który potwierdza ogólnopolski certyfikat
Kompetencje nabyte przez uczestnika:
-
umiejętności pozwalające obsługiwać klienta na właściwym poziomie
-
umiejętności komunikacyjne poparte certyfikatem
-
poszerzenie świadomości pracowników w zakresie procesów biznesowych
-
nabycie elastyczności i asertywności w sytuacjach trudnych rozmów z klientem
-
zwiększenie umiejętności sprzedażowych
-
wykształcenie asertywności podpartej profesjonalizmem