JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROGRAMU?

Wystarczy, że napiszesz do nas na: szkolenia@yourfellow.pl A my zrobimy wszytsko aby dobrać najlepszy termin dla Ciebie! Po kontakcie mailowym oddzwonimy do Ciebie aby przedstawić szczegóły programu. Zapraszamy!

JAKIE KORZYŚCI DAJE MI ZNAK JAKOŚCI PRZYZNAWANY PRZEZ YOUR FELLOW ?

  1. Program Znak Jakości to ekskluzywny program szkoleniowo - rozwojowy, który edukuje w kompleksowy sposób jak zarządzać salonem kosmetycznym, aby przychód był regularnie zwiększany.  

  2. Program zawiera 3 etapy: I. Reklama w salonie kosmetycznym II. Obsługa klienta w salonie kosmetycznym III. Wizerunek salonu w  oczach klinenta. 

  3. Twórcą programu jest certyfikowany międzynarodowo coach i socjolog, manager – praktyk związany z branżą spa od ponad 10 lat.

  4. Zwiększysz zainteresowanie usługami, które oferuje Twój salon – program rozwija niezbędne umiejętności, pomagające dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów. 

  5. Zwiększasz prawdopodobieństwo, że klient odwiedzi akurat Twój salon, gdyż Klienci przed odwiedzeniem salonu po raz pierwszy, sprawdzają opinie, recenzje oraz rekomendacje.

  6. Salon otrzymuję wsparcie i opiekę merytoryczna mentora – eksperta w branży. 

  7. Zwiększysz rozpoznawalność Twojego salonu aż o 250%* 

  8. Działamy na rynku Welness od ponad 10 lat, nasz program jest oparty tylko i wyłącznie na doświadczeniu oraz opiniach klientów salonów kosmetycznych.

 

* dane za 2014 r. 

WYOBRAŹ SOBIE, ŻE...

Wyobraź sobie, że jesteś w fenomenalnej, wysoko ocenianej w rankingach  restauracji. Lokal jest piękny, szef kuchni sławny, zastawa na stole robi na Tobie duże wrażenie… Twoje przygotowania do tego wyjścia również były długie. Widzisz nadchodzącego w Twoją stronę kelnera, myślisz sobie: "już się nie mogę doczekać aż podadzą mi moje jedzenie!" Twoje oczekiwania, tak jak apetyt są duże. I podchodzi kelner, pyta co może podać, może coś zarekomendować? Dokonujesz zamówienia, w między czasie podawane są napoje. I w tym momencie, jakby czas stanął w miejscu, napoje się skończyły, nikt nie proponuje nowych...Okazuje się, że od godziny już czekasz na swój posiłek, żaden kelner przez ten czas nie zawitał do Twojego stolika. Twój stan emocjonalny zmienia się z każdą minutą, zaczynając od pogodnego nastawienia przeszedł już do lekkiej irytacji, czujesz, że jak za chwilę nikt nie podejdzie, to dotrze nawet do fazy bezsilności i rozczarowania... Kolejnym krokiem będzie już tylko awantura z mangerem bądź opuszczenie restauracji...

W obecnych czasach, kiedy konkurencja w każdym sektorze jest olbrzymia, najlepszym rozwiązaniem dla  przedsiębiorców jest wyjście na przeciw oczekiwaniom naszych klientów. Pamiętajmy o tym, że dobra opinia jest to niekiety wieloletnia praca nad brandem oraz stałe ulepszanie obsługi klienta. Nic tak nie zapada w pamięci klientów, jak fakt w jaki sposób zostali obsłużeni w hotelu, restauracji czy w spa. Niejednokrotnie słyszy się, że dana restauracja ma najlepszego szefa kuchni, jednak sposób obsługi w tej restauracji, nie idzie w parze z jakością serwowanych potraw. Co z takiej wizyty zostaje w pamięci klienta? Otóż to: obsługa nie była profesjonalna.

Aby zapobiec takim sytuacjom, stworzyliśmy unikalny program podnoszenia kwalifikacji Waszego personelu w zakresie obsługi klienta. Po przystąpieniu do programu, nauczymy Was jak obsługiwać klientów, aby zapamiętali Waszą firmę, nie tylko jako miejsce gdzie są wykonywane profesjonalnie usługi, ale także jako miejsce, gdzie poziom obsługi klienta wyróżnia Was na tle konkurencji.

 

Program ten nie kończy się na szkoleniu. Każda firma, która przystępuje do programu, otrzymuje certyfikat, informujący Waszych klientów o tym, że to właśnie Wasza firma objęta jest naszym programem.  Wasi klienci, będą mogli wystawić rzetelną ocenę poprzez specjalnie dedykowaną do tego stronę na ogólnodostępnych portalach społecznościowych.  Każdy klient, odwiedzający miejsce oznakowane certyfikatem, może napisać do nas i wyrazić swoją opinię o standardzie obsługi klienta.

  • Facebook - White Circle